Liiketalous & tietojenkäsittely

Digitaalisen markkinointiviestinnän erikoistumisopintojen opetussuunnitelmat 2010 - 2011

Opiskelija saa kokonaisnäkemyksen digitaalisesta markkinointiviestinnästä ja sen hyödyntämismahdollisuuksista.

Opintojen keskeisiä teemoja ovat monikanavaisen markkinointiviestinnän suunnittelu ja toteutus sekä internetin ja sosiaalisen median prosessien ja keinojen hyödyntäminen yritysten liiketoiminnassa. Opintoihin kuuluvat myös internetin monimediaisuus, avoimen lähdekoodin teknologia-alustat ja sovellukset sekä vuorovaikutteisuus, yhteisöllisyys ja käyttäjätuotantoisuus yhteisöjen rakentamisessa, asiakassuhteen vahvistamisessa ja asiakaslähtöisen markkinoinnin sisältöstrategian toteuttamisessa.

Perusopintoina ovat www-suunnitteluprosessi, verkkosivuston rakenne, eri mediaelementit, www-ohjelmointi ja toteutukseen käytettävät ohjelmistot sekä tarpeiden mukaisten verkkoviestinnän ratkaisujen suunnittelu ja visuaaliselta ilmeeltään ja käytettävyydeltään tarkoituksenmukaisten käyttöliittymien suunnittelu.

Opiskelija toteuttaa opintojen loppuvaiheessa markkinointiviestinnällisen projektin/kampanjan, hyödyntäen sekä monimediaisuutta että internetin ja sosiaalisen median keinoja. Opiskelija esittelee toteutuksen ja tulokset päätösseminaarissa.

Verkkopalvelumme käyttää evästeitä, lue lisää evästeistä. Jatkamalla sivuston selailua hyväksyt evästeiden käytön. [Hyväksyn ehdot]
OK